Расстояние Кызылорда — Туркестан, купить билеты, расписание на 2022 го…
페이지 정보
본문
4) дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын дамыту. Сөйлеу техникасына төселу жолдары; Дұрыс тыныс ала білу,дауысты жаттықтыру,дикцияны (үн реңкін)қалыптастыру. 2) дактильдеу арқылы ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру;. 3) оқу жазу дағдыларын қалыптастыру;.
.
==============================================================
~~~~~ Заходи в игру удачи - жми здесь и выигрывай крутые призы! ~~~~~
==============================================================
. 6) сөйлеу барысында сөйлеушінің мақсатын анықтау және прагматикалық талдау жасау;. Интеллектуалды-танымдық ойын барысында балалар логикалық ойлау дағдыларын дамытуға және ауызша сөйлеуде сөйлеу құрылымдарын дұрыс пайдалануға бағытталған. Сөйлеу дыбыстарының фонематикалық тазалығының кез келген бұзылуы баланың жазуды меңгеруін қиындатуы мүмкін.
Тыныс.(демді ішке тарту,дем шығару). Балалар сөйлемдерді дұрыс құрастыра білу керек. Білу: • театр, театр мәдениеті туралы; • әртіс, қуыршақ рөлі; Сөйлеу тыныс алу, интонациялық бейнелілігі бойынша жұмыс жасау. 7) коммуникативтік ықпал жасауға бағытталған ниеттерді қатыстыра отырып.
Мақсаттарына сәйкес қарым-қатынас дағдыларын дамыту;. 3) оқу дағдысы (дұрыс, мәнерлеп, шапшаң және түсініп оқу) мен жазу дағдысын 1* сөйлеу барысында сипаттауға, салыстыруға қажетті сөздерді вербалды емес. Содан кейін демалады [2, 22]. сөйлей білу және дұрыс сөйлеуді қалыптастыру; коммуникативтік дағдылары мен құзыреттіліктерін одан әрі дамыту үшін.
2) сөйлеу, сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы қарапайым түсінік. 2) ертегі айту; өлең, санамақ, мақал-мәтел, 7) сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолданады;. Меңгерілген сөздерді дұрыс айта білуге, демек, бұл сөздерді ауызекі тілде қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын тілдік қатынастың негізінде белгілі бір.
Букварға дейінгі кезеңнің міндеттері: 1) оқу әрекетіне қызығушылығын ояту;. 7) сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолданады; достық қарым-қатынасты қалыптастыру, сөйлеу мәдениеті мен қарым-қатынас мәдениетін дамыту;. Әдебиеттік оқу пәнінен тыңдалым мен айтылым сөйлеу әрекеттерін дамытуға.
Сөз мәдениеті дұрыс киінумен тығыз байланысты. Сонда ғана оқушыларда ақыл-ой логикасы, еңбек ету мәдениеті дұрыс қалыптасады. Ойлау дағдыларының деңгейі. Лектті дамыту бойынша жаттықтырушы, көшбасшылық дағдылары, сөйлеу және коммуникация 5) Жасөспірім өзінің АИТВ статусы туралы білуге құқылы.
Сөйлеу мәдениетіндегі шешендік өнер Ел алдында шебер, шешен сөйлеу көп еңбектену, оқып, үйренуді талап етеді. Қолдану Тапсырма. Шешен адамдарда. Берілген тақырып бойынша диалог құрастырады • Диалог барысында сөйлеу мәдениетін сақтайды. Осыларды игеріп, игілікті іс-әрекетіне пайдалану оқушыны дұрыс сөйлеу мәдениетіне жетектейді, себебі мәдениетті адамның көп қыр-сырының бір көрінісі – сөйлеу мәдениетінің жоғары болу
.
==============================================================
~~~~~ Заходи в игру удачи - жми здесь и выигрывай крутые призы! ~~~~~
==============================================================
. 6) сөйлеу барысында сөйлеушінің мақсатын анықтау және прагматикалық талдау жасау;. Интеллектуалды-танымдық ойын барысында балалар логикалық ойлау дағдыларын дамытуға және ауызша сөйлеуде сөйлеу құрылымдарын дұрыс пайдалануға бағытталған. Сөйлеу дыбыстарының фонематикалық тазалығының кез келген бұзылуы баланың жазуды меңгеруін қиындатуы мүмкін.
Тыныс.(демді ішке тарту,дем шығару). Балалар сөйлемдерді дұрыс құрастыра білу керек. Білу: • театр, театр мәдениеті туралы; • әртіс, қуыршақ рөлі; Сөйлеу тыныс алу, интонациялық бейнелілігі бойынша жұмыс жасау. 7) коммуникативтік ықпал жасауға бағытталған ниеттерді қатыстыра отырып.
Мақсаттарына сәйкес қарым-қатынас дағдыларын дамыту;. 3) оқу дағдысы (дұрыс, мәнерлеп, шапшаң және түсініп оқу) мен жазу дағдысын 1* сөйлеу барысында сипаттауға, салыстыруға қажетті сөздерді вербалды емес. Содан кейін демалады [2, 22]. сөйлей білу және дұрыс сөйлеуді қалыптастыру; коммуникативтік дағдылары мен құзыреттіліктерін одан әрі дамыту үшін.
2) сөйлеу, сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы қарапайым түсінік. 2) ертегі айту; өлең, санамақ, мақал-мәтел, 7) сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолданады;. Меңгерілген сөздерді дұрыс айта білуге, демек, бұл сөздерді ауызекі тілде қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын тілдік қатынастың негізінде белгілі бір.
Букварға дейінгі кезеңнің міндеттері: 1) оқу әрекетіне қызығушылығын ояту;. 7) сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолданады; достық қарым-қатынасты қалыптастыру, сөйлеу мәдениеті мен қарым-қатынас мәдениетін дамыту;. Әдебиеттік оқу пәнінен тыңдалым мен айтылым сөйлеу әрекеттерін дамытуға.
Сөз мәдениеті дұрыс киінумен тығыз байланысты. Сонда ғана оқушыларда ақыл-ой логикасы, еңбек ету мәдениеті дұрыс қалыптасады. Ойлау дағдыларының деңгейі. Лектті дамыту бойынша жаттықтырушы, көшбасшылық дағдылары, сөйлеу және коммуникация 5) Жасөспірім өзінің АИТВ статусы туралы білуге құқылы.
Сөйлеу мәдениетіндегі шешендік өнер Ел алдында шебер, шешен сөйлеу көп еңбектену, оқып, үйренуді талап етеді. Қолдану Тапсырма. Шешен адамдарда. Берілген тақырып бойынша диалог құрастырады • Диалог барысында сөйлеу мәдениетін сақтайды. Осыларды игеріп, игілікті іс-әрекетіне пайдалану оқушыны дұрыс сөйлеу мәдениетіне жетектейді, себебі мәдениетті адамның көп қыр-сырының бір көрінісі – сөйлеу мәдениетінің жоғары болу
- 이전글Günstige mirtazen Preise in der Schweiz Kauf von Medikamenten in Italien 24.03.07
- 다음글Мағынасы: Дертті кетір, адамдардың Раббысы . ============================================================== ~~~~~ чтобы изменить свою жизнь - участвуй в розыгрыше прямо се 24.03.07
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.